Sunday 23 October 2016

Despre rolul internetului în promovarea unei cărți

Generația de azi este numită și generația internetului, deoarece preferă să petreacă mult timp într-o rețea virtuală. O afirmație cât se poate de eronată, deoarece trebuie să recunoaștem faptul că noi toți suntem o generație a internetului, de la mic la mare. Datorită acestui fapt, promovarea unor informații, idei și produse a devenit mult mai ușoară. Același lucru poate fi spus și despre cărți.

În primul rând, cărțile sunt considerate de mulți oameni ca fiind o metodă învechită de a-ți petrece timpul. Încă sunt cei care preferă să ”halucineze privind o foaie”, iar internetul este o metodă foarte bună de a promova un volum: deoarece tot mai multă lume își petrece timpul pe rețelele de socializare, șansele ca o carte să fie văzută de un număr mare de oameni sunt considerabile.
În al doilea rând, tot mai multe persoane își petrec timpul pe internet, iar o parte dintre aceste persoane dețin bloguri unde scriu despre diferite subiecte. Astfel, o carte poate fi la fel de bine promovată de către un blogger care scrie despre literatură, postează articolul pe blog și apoi îl distribuie pe rețelele de socializare, ca acesta să fie văzut de mai multe persoane. În plus, un potențial cititor își poate crea o părere despre carte prin prisma unui articol sau chiar recenzie.
În concluzie, promovarea unei cărți prin intermediul internetului este o idee excelentă: pe lângă faptul că astfel are șansa de a fi văzută de mai multe persoane, părerea unui blogger mai cunoscut despre volumul respectiv ar atrage mai mulți potențiali cumpărători.

No comments:

Post a Comment